čtvrtek 10. prosince 2015

Vánoční pečení

Ahoj holky, tak co, už máte napečené?
Já mám zatím tři druhy - perníky, linecké a vanilkové rohlíčky :)
Příští týden budu dělat marokánky a před Vánocemi 2 druhy nepečeného cukroví a mám hotovo :)
Jsme jen dva, tak to nebudu přehánět. Stejně se bude jezdit po rodinách a člověk je stejně po pár dnech toho cukroví přejedený :)
Letos jsem na sebe vážně pyšná, protože minulý rok jsem perníky měla jako beton, linecké taky a vanilkové rohlíčky skončily v koši. Letos se to kupodivu dá i jíst :D
Přikládám rychlo fotky :)



Krásný večer


10 komentářů:

  1. Nevím, jak to chutná (spolehnu se na tvé potvrzení o "jedlosti"), ale vypadá to skvostně! Já teprve včera začala mám krabici zázvorek.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, šikulka po mamince...CHichi..Pa

    OdpovědětVymazat
  3. Klári vypadá to skvěle! Určitě to i výborně chutná:) Čím zdobíš perníčky? Já nevím, že mám takové hnusáky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasickou bílkovou polevou, letos se mi povedla, nebyla ani řídká, ani hustá :-)

      Vymazat
  4. Hezké a perníčky jsou krásně nazdobené! Závidím (v tom dobrém slova smyslu), mě zdobení teprve čeká.

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, napiekla si úplne super. Krásne dobroty. Ahoj. D. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Perníčky jsem letos vynechala....jinak už mám vše :-) Co takhle GIVEAWAY: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/12/moje-vanocne-novorocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. To linecké je tak užasné. Mňamky cukroví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)