úterý 25. srpna 2015

Otevření přístavu na Baťově kanálu v Petrově, Rohatecké hody...

Už z názvu článku je zřejmé, že o víkendu jsme se zase nenudili. Já měla v sobotu konečně volno, tak jsem si to užívala, dlouho jsme lenošili v posteli. Před obědem jsme vyrazili do Petrova k Davidovým rodičům na výlet. Nově se na Baťově kanále otevíral nový přístav, tak jsme to museli omrknout :) K tomu hrála super hudba, stánků bylo také dost, a toho dobrého jídla :)








V neděli jsme také vyspávali, až jsem si myslela, že ten oběd nestihneme. Byli jsme pozvaní k Davidové babičce do Rohatce, kde byly o víkendu hody. Oběd byl výborný, po obědě jsme seděli venku, bylo příjemně. Ani vedro, ani zima. Poté jsme se vydali na kolotoče, kde mi David vystřelil 3 růže a koupil perníkové srdce :) Domů jsme dojeli až kolem 20 hodiny, zmožení a přejezení :) 

Toto není srdce od Davida, toto dostala teta od manžele :)




Víkend  utekl strašně rychle, opět byl náročný a já už se nemůžu dočkat toho dalšího. V sobotu sice budeme mít návštěvu, ale neděli si uděláme pohodovou :)
Mějte krásný týden

3 komentáře:

  1. Opět výlet do mého kraje :-) Mimochodem Klárko, kód na brandnooz box na mém blogu www.siraelxy.blogspot.cz je stále platný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimávý výlet, díky za tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)