pondělí 10. srpna 2015

Po 100 letech na pořádné párty :)

Ahojky, je tu další shrnutí uplynulého víkendu.
V sobotu jsem byla v práci a už jsem nemohla ani dospat, protože se mi po 14 dnech vracel  přítel z Anglie. Dojel později než psal, ale hlavně že dojel :)
Večer jsme jeli k našim na barák, protože ti odjeli na dovolenou a já "hlídám" bráchu :) No hlídám, spíš většinu času tráví venku, takže píšu SMS jako "Dojdi na oběd", "Všechno OK?" a tak :)
V sobotu večer jsme jeli po dlouhé době na venkovní akci do Hovoran, na Ibiza party :) ani se mi moc nechtělo, protože jsme jeli sami, žádní kamarádi, jen já a David a brácha s partou kluků :) ale nakonec to bylo fakt super, po dlouhé době jsme se vyblbli na parketě a užili si večer :) návrat domů byl kolem třetí hodiny ranní, a to mě brácha musel ještě přemlouvat, já měla dost už o půl druhé. No jo, hold už nejsem nejmladší, není mi 15 že :)


V neděli jsme kupodivu vstávali brzy, už v 9 hodin, po 4 hodinách spánku :) jeli jsme nakoupit a potom jsme se vydali na koupaliště :) po návratu jsem byla tak unavená, že sem si musela lehnout na zahradu do houpací sítě a chvíli ležet. Usínala jsem už v 19 hodin, do toho mě začalo bolet v krku, fakt super, 
Dnes jsem v práci sama, mamka dojedou až zítra a v práci se ohřeje jen na jeden den, potom opět jedou pryč, tentokrát k moři i s bráchou. Večer máme v plánu grilovačku, než mi muž zase zítra odjede :(

Doufám že jste si víkend užili jako já, mějte hezký týden :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš čas, vaši návštěvu i milý komentář :-)